
پایان نامه کارشناسی بزرگ با عنوان بررسی تأثیر ابعاد برند برارزش ویژه برند از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد به سمت صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: در عصر جدید که دوران ادغام و تحصیل شرکت هاست، ارزش نام و نشان تجاری یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام میباشد و این به سبب قدرتی است که یک نام تجاری در کسب مشتری جدید و حفظ مشتریان موجود دارد . ار نام ونشان تجاری دارای ارزش ویژه بالایی باشد، شرکت میتواند در سایه ی وجود ثانیه هزینه بازاریابی را کاهش ...