
پایان نامه کارشناسی ارشد با آغاز نقش و اهمیت نمایشگاهها باب رشد و توسعه تجاری استان خراسان رضوی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: نمایشگاههای بازرگانی مولفه کلیدی آمیزه بازاریابی و ارتباطات هستند که تحت تاثیر چهار عامل؛ تبلیغات حضوری، روابط عمومی، تشویق و ترغیب و پیشبرد فروش محل مناسبی برای برقراری ارتباط، شناخت خود، رقیب و مشتری به شمار می آیند. نمایشگاه ماموریت اصلاح، استحکام و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری ورونق مبادلات را عهده دار است از این رو یکی از ابزا ...