
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منبعها مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:136 پایان جریده برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت دولتی گرایش مالی فهرست مطالب : فصل اول کلیات تحقیق.. 1 1 – 1. مقدمه. 2 1-2. بیان مسأله. 3 1-3. اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 6 1- 4- اهداف پژوهش.... 8 1-5. سؤالات پژوهش.... 8 1-6. تعاریف متغیرها و ...