چکیده: این تحقیق،به بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی پرداخته است. دراین تحقیق روش گردآوری اطلاعات ، آیین کتابخانه ای و استعمال از داده های تجربی می باشد . درراستای این آماج ، اندازه 5 بانک که اطلاعات موردنیازبرای دوره 5 ساله مورد تحقیق (88-84) درمورد آنها قابل دسترس بود انتخاب شدند . محقق از بهر تجزیه و تحلیل دادهها ابتدا باید متغیر های مورد بررسی تحقیق را جمع آوری کند. در این تحقیق حرف توجه به سمت جامعه مطالعاتی نسبت به گردآوری داده های خام تحقیق اقدام شده است. بدین منظ ...