اتخاذ آهنگ درمورد قیمت گذاری ساده به سمت نظر می رسد . برخی ازشرکتها کل هزینه تولید،مدیریت وبازاریابی را پیش بینی وسپس بیمو هزینه بدست امده را برکل تعداد واحدهای که جانب تولید وفروش تخمین زده شده تقسیم می کنند و پس از بدست آوردن بهای تمام شده یک واحد تولید ،درصدی نیز به عنوان سود به آن اضافه می کنند. از انجا که هزینه یابی برمبنای پرکاری میتواند اطلاعات دقیق خیس وصحیح تری در خصوص بهای تمام شده محصول ارائه دهد،در سالهای اخیر توجه زیادیرا به خود جلب کرده است . یکی از وظایف اصلی مدیران تعیین و ...