چکیده: این تحقیق،به بررسی رابطه بین ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی پرداخته است. دراین تحقیق آیین گردآوری اطلاعات ، روش کتابخانه ای و استفاده از داده های تجربی می باشد . درراستای این هدف ، تعداد 5 موسسه اقتصادی که اطلاعات موردنیازبرای دوره 5 ساله مورد تحقیق (88-84) درباب آنها قابل دسترس بود انتخاب شدند . پژوهشگر از بهر تجزیه و تحلیل اطلاعات ابتدا باید متغیر های مورد بررسی تحقیق را جمع آوری کند. در این تحقیق حرف تدقیق به جامعه مطالعاتی نسبت به گردآوری داده های خام تحقیق اقدام شده است. ...