اثر بخشی برنامه ایمن سازی جریان بر استیل اسناد دانش آموزان با اختلال نارساخوانی بصورت ورد ودر134صفحه چکیده هدف پژوهش حاضر تعیین اثر بخشی برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان نارساخوان بود. پژوهش اسم یک خواندن آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. نمونه بازجست حاوی 60 دانش آموز دختر و پسر نارساخوان 9-7 سال بود که در سال تحصیلی 93-1392 از مراکز ناتوانی یادگیری نواحی 2 و 4 شهر اصفهان انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش و دوگروه کنترل (به تفکیک جنس، هر گروه 15 نفر ...